2014. január 4.

Üdv!

Sziasztok! Már régóta a fejemben kószál a gondolat: saját blogot szeretnék vezetni. A mai szép napon végre a tettek mezejére léptem és létrehoztam ezt az oldalt. :D
Elsődleges célom, hogy minél inkább felkeltsem a figyelmeteket az animékre, mangákra és általánosságban a japán kultúrára. Úgy tervezem, hogy (jobb esetben) heti 1-2 alkalommal olvashattok majd tőlem pár soros kis kedvcsináló írásokat, beszámolókat. Igyekezni fogok közérthető nyelven és stílusban fogalmazni... irományaimat elsősorban olyanoknak szánom, akiktől nem idegen a japán kultúra, esetleg japán szavak. A nem mindennapi kifejezéseket megpróbálom röviden, dőlt betűvel elmagyarázni, így bízom benne hogy érthető leszek mindenki számára. :)
Nemrég kezdtem bele első mangafordításomba, a Magic Kaito-ba (jó nagy fába vágtam a fejszémet), ezzel kapcsolatban is itt értesülhettek fejleményekről. Arra is gondoltam párszor, hogy más fordításba is belekezdhetnék (választék van bőven...) de jobban átgondolva, még nincs itt az ideje. Haladjunk csak szépen sorjában! Meg ugyebár nincs túl sok időm, örülök, ha az imént beígért heti 1-2 bejegyzést el tudom nektek hozni.
Jah, és igen szép számmal gyűjtöttem össze anime-manga képeket, szóval várhatóan azok is lesznek majd...
Az oldallal kapcsolatban örömmel fogadok ötletet, tanácsot és persze kritikát, ha kulturáltan van megfogalmazva! :D Ha felmerül bármilyen óhaj/sóhaj/személyes közlendő, írhattok nekem a hanaby22@gmail.com címre.
Azt hiszem, kezdetnek elég lesz ennyi rizsázás. Bízom benne, hogy azért sikerült a lényeget leírnom! :D
További minden jót~!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése