2014. január 26.

Conan, a detektív - 20. évforduló

Halihó népek! :3
Mai délutánom is úgy telt, mint bármelyik átlagos napon... kicsit unatkoztam, ezért minden különösebb cél nélkül elkezdtem netezgetni. Egy weboldalon megpillantottam egy mondatot, amitől a hangulatom FERGE - mostfigyelj - TEGES lett hirtelen! :3 Eme magasztos mondat így hangzott: "Idén 20 éves a Detective Conan." Igeeeeeeeen!!! Idén 20 éves Conan!!! *boldogság*
Egészen pontosan január 4-én volt az évforduló, úgyhogy elkéstem vele egy kicsit.:(
Persze eddig is tudtam, hogy '94-ben indult a manga, de ha nem kötik az orromra, hogy idén van a 20. évfordulója, akkor nem jut el a tudatomig. :P 


Ennek alkalmából összeszedtem nektek mindenféle ezmegazt a DC-ről (DC=Detective Conan), remélem tetszeni fog! Nade kezdjük az alap infókkal:
Eredeti japán címe: Meitantei Conan
Ahogyan a legtöbben ismerik: Detective Conan
Ahogyan az amerikaiak ismerik: Case Closed
Ahogyan csak mi ismerjük: Conan, a detektív
Megjelenés: 1994-
Hossza: perpillanat 884 fejezet
Mangaka: Gosho Aoyama

Érdekességek:
-Gosho kezdetben azt hitte, a mangája nem lesz sikeres, és úgy 40-50 epizódot fog megélni... kicsit elszámította magát.
-A DC jelenleg a 4. leghosszabb manga a világon.
-Gosho Aoyama a világ egyik legjobban kereső mangakája (Japán 10 leggazdagabbja között van).
-Azért lett az amerikai címe Case Closed (Ügy lezárva), hogy ne lehessen összekeverni a Conan, a barbárral.
-A mangából az anime sorozaton kívül készült még 18 anime movie, 12 OVA, 3 live-action movie, egy doráma sorozat, 8 special, és még egy film (Lupin III vs. Detective Conan).
-2010-ben készítettek egy anime adaptációt a Magic Kaito-nak, de ezt is a DC special-jaként szokták emlegetni.
-A MK hamarabb készült, mint a DC, csak a MK-t félbehagyta Gosho, majd belekezdett a Conanbe. Később - mint tudjuk - a MK szereplőit beleszőtte a DC-be.
-Néhányan azt állítják, hogy a DC egy régi sorozat, a Picasso-kun no tantei note koppintása.

És végül egy videó, amiben alkotni láthatjuk a zseniális mangakát. ^^

Köszii hogy elolvastátok! Remélem tetszett! ^^
És boldog évfordulót Conan!! *-*
 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése