2014. február 11.

Az örvendetes hír (és egy kis sajnálkozás)

Sziasztok! ^^
Először is bocsi, hogy ilyen sokáig nem jelentkeztem. Csupán csak millió egy teendőm volt: vizsgákra, dogákra tanulás, családi ezmegaz... és még sorolhatnám. Egy rövid hírt hoztam nektek mára, és ha minden jól megy, hétvégén olvashattok tőlem egy nagyobb lélegzetű akármit. :)
Szóval az örvendetes hírem az, hogy a méltán híres Ghibli Stúdió bejelentette, hogy elkészíti első sorozatát! Az anime egy svéd író, Astrid Lindgren, Ronia the Robber’s Daughter (Sanzoku no Musume Ronja) című könyvének adaptációja lesz, melyet Miyazaki Goro (Miyazaki Hayao fia) fog rendezni. Sokan találkozhattatok már Goro korábbi rendezésével, a Földtenger varázslójával (Gedo Senki), amely elég vegyes kritikákat kapott... Minden esetre bízzunk Goroban és reméljük a legjobbakat első sorozatától! Én személy szerint még nem találkoztam elrontott Ghibli animével, és megelőlegezem a bizalmat, hogy ezután sem fogok.
A rendező így nyilatkozott legújabb munkájáról: "A történet nemcsak egy lány felnőtté válásáról szól, hanem a jellemfejlődéséről, a szülő-gyerek szeretetről és a barátok közötti kötődésről." 
A sorozat várhatólag idén ősszel kerül bemutatásra. Annyit lehet még tudni róla, hogy a Ghibli Stúdió együtt fog dolgozni a Polygon Pictures-el.
Egyébként a könyvet már megfilmesítették1984-ben, Tage Danielsson rendezésében.
Nagy Ghibli rajongóként én már alig várom a sorozatot és kíváncsi vagyok, ezúttal mit alkot a stúdió! :)
Hamarosan ismét jelentkezem, sziasztok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése